impulser galore

Lampan ovanför handfatet gick sönder idag tydligen, så i eftermiddags när jag skulle tvätta mig i ansiktet så gick det inte så bra, det var som lite för mörkt.

I alla fall gick jag nyss till affären.
Jag tänkte vänta till imorgon och be vaktmästaren fixa men eh...


Jag har varit så sötsugen de senaste dagarna, men ståndaktigt stått emot.
I alla fall så tolkade jag den icke funktionella lampan som ett tecken på att gå till affären.
Och köpa lampor.
Och chips.
Och dipp.
Och Fanta.

Har varit vansinnigt sugen på fanta.

I alla fall.
Det hampade sig så att jag hyrde lite filmer på Ica.
Typ... tre styckna.
En shoppaholics bekännelser
Mosters vs. Aliens
Och Wolverine.

Ja, ja, jag vet.
Jag är pirat.

Men jag har typ 5g i nedladdningar att leva på tills jag kommer hem igen, orka slösa bort dem på att tanka film.

Jag råkade också köpa lösgodis, apelsinläsk och glass.

Häagen Dazs Strawberry Cheesecake.
Snorgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback