Jag blir så trött

Folk som inte kan låta informativa lappar vara ifred, utan måste göra dem aggressiva och förolämpande.

När jag kom hit satt det en lapp ovanför diskhon "Städa efter er...".
En mycket bra lapp där informationen går fram utan att vara aggressiv.

Veckan efter stod det under detta "De som inte gör det är svin och mammaknullare..." (alt. motherfuckers, kommer inte ihåg nu).

Suck.
Jag var alltså tvungen att säga ifrån.
Skrev under detta "Att jag knullar din mamma betyder alltså att jag inte diskar efter mig? Kanske dags att se över dina fördomar..."

Denna lapp satt uppe tills idag.
Idag satt detta uppe.



Jag blev irriterad igen, och skrev snabbt dit det som står allra underst på kommande bild, det där mellan har jag inget att göra med.


Som Lukas sade "Varför ser du då flisan som finns i din broders öga men märker inte bjälken i ditt eget öga?" 6:41
Och som Jesus sade "Den av er som är syndfri, han må vara den förste att kasta en sten på henne" Johannes 8:7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback