Världens bästa människa

Det måste vara jag.

Idag har jag arbetat med mitt arbete (jahaaa, grattis?). Det är i alla ca 2/3 klart, det är inte illa pinkat. På ett smidigt sätt fick jag dessutom in en artikel. Bra jobbat *klappar sig på huvudet*

Jag belönade mig med lite World of Warcraft och överblivet godis från igår.

Vidare har jag haft funderingar hela dagen på att gå och hyra en film (ska få hyra en film gratis på Icat, vilket alltså innebär att jag ska låna en...), köpa chips och dricka.
Så blev det inte.

Jag knöt på mig skorna och styrde av en märklig anledning stegen till sjukhusets gym.
Där sprang jag i typ en kvart, tränade armar, ben och rygg i 40 minuter.

Bravo, Lindström.

På bäg hem tömde jag brevlådan här utanför, jag har sorterat den efter namn och sökt på eniro efter ägarna. En kille hittade jag efter att ha öppnat några brev och kollat efter personnummer så att jag kunde spåra upp honom. Hittade en adress, så jag skrev en lapp dä'r jag var ledsen över de öppnade breven, men att det var nödvändigt. Ska väl ta och traska iväg med dem nån dag.
Två andra personer hittade jag inte, så deras post slängde jag, det var ändå inget viktigt, typ bekräftelser på adressändringar.
I det sista brevet hittade jag ett medlemskort till Sveriges Läkarförbund, så jag mejlade dem och bad om en adress till mannen.

Sån var min dag.

Hur var eran lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback