Boende

Jag får dåliga vibbar...
Typ dårhus/instutition/hem för sexualförbrytare
Tre toaletter och en dusch, ett kök med 4 kylar.
Jag har rum nummer 12


Köket


Min farstu


Badrumsskåp i farstun, full med ansiktsrengöring, rouge, 8 läppstift (kallar mig inte stiftprinsessan för inte), tandborste, tungskrapa, tandtråd. Nedre delens botten hade en del skäggrester, så jag antar den förre som bodde här var en man.


Mitt rum, suddig bild...


Min säng, min rullbulle, mitt liv


Titta så vacker och eftertänksam jag ser ut. Det är så kul att posa som om att jag faktiskt var sådan.


Utsikten. Ibland åker det förbi en ambulans. Det är lite coolt. Lite som att vara statist i fräsig actionfilm med Bruce Willis. Det får mig nästan att fantisera om att Bruce-an ska falla in genom mitt fönster med jag sitter och glor på porrfilm och plötsligt bara händer saker som gör att jag får tokträna HLR och andra sjuksköterske-grejer.

Ja, man får ju leka med tankar i alla fall...


Typ såhär va...



Kommentarer
Postat av: Åsa

RULLBULLE! :D

2009-09-28 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback