Fru Lindström gör stan

De har ett rätt schysst sjukhuz här i stan.
Det är lusigt, de river ner delar av Örnsköldsviks sjukhus och bygger ut Sollefteås.
Hahaha?

Här har ni ett par klasskamrater förresten.
Klasskamraterna är inte ett par, utan en av klasskamraterna har sin pojkvän här. Och sin hund. Det är de som är paret. Eller egentligen trion skulle jag väl kunna säga.


Nere på stan köpte jag en grenkontakt, så nu kan jag se på tv/ha hårdisken igång OCH ha skrivbordslampan tänd. Lyx.
Vidare köpte jag två reflexer, kan vara bra att ha när jag vill ut och gå. Och hårfärg.Den skulla vara gyllenbrun. Jag skulle säga brunlila. Länge sedan jag hade så mörkt hår. Nästa steg blir väl svart eller så, lol, det har jag inte haft på mycket länge, så det är säkert dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback