Fru Lindström i Sollefteå: FLiS - ny kategori?

Min pappa kan mycket väl vara världens bästa pappa :)
Har lovade mig för nån vecka sedan (2) att han skulle skjutsa upp mig till sollefteå, ca 10 mil hemifrån, där jag ska praktisera.
Igår ringde jag och frågade om en klasskompis med pojkvän och hund kunde få åka med, kort varsel, jag vet! Men det gick bara fint :) Han vägrade bensinpengar av dem också, så jag fick den. Fräsigt. Har 350:- på fickan, eller i fickan, nu.

Schysst.

I alla fall, en timmes bilfärd senare, avdumpning av medpassagerare, handling på Ica (450:-) och generell uppackning är jag redo för praktik så det stänker om det, är sjukt peppad!

Till internet använder jag Comviqs surf, typ kontantkort för internet. Jag FATTAR INTE att ingen annan kommit på det här med att betala för det man använder-internet, istället för skiten med abonnemang. Bra för såna som mig som har fast itnernet hemma men som måste iväg ibland och kan betala för en dag, en vecka eller en månad och sedan bara låta surfstickan ligga.

I alla fall, strax kommer en bildkavalkad

Kommentarer
Postat av: Mor

Är det där du ska husera? du får inga flashback´s från Slynan? hoppas du får en bra tid i Sollefteå kram/Mamma

2009-09-28 @ 00:08:21
Postat av: Mor

Ps.Vi vet ju att din pappa är guld värd =)

2009-09-28 @ 00:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback