Hemmet blir allt renare

Idag har min make en städdag.
Han mådde så dåligt igår över att jag alltid blir besviken när han har sagt att han ska dammsuga eller diska eller nåt innan jag kommer hem. Nästan alltid i alla fall.
Och han tycker lika klart som mig att eftersom det är jag som drar in de flesta kronorna i vårt hem och arbetar stjärten av mig så kan ju han gärna ta hand om hemmet eftersom han ändå bara sitter hemma hela dagarna.

Han måde verkligen skitdåligt över det. Så idag har han dammsugat, diskat undan, skakat mattor, tvättat (ska tvätta mer klockan 19) och bytt i kattlådan.
Duktig kille. Han må vara en liten stjärtgosse, men han är i alla fall min lilla stjärtgosse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback