Yarr!

Klippt från stiftprinsessan

Imorgon ska jag och sambon in till stan och dela ut gratis fika till alla demonstrerande människor.
Är det inte lite underligt, att så fort folk blir missnöjda i Frankrike så samlar de ihop sig och demonstrerar, det är i alla fall vad jag läst i Blå Tummen av X.
Medan vi här i Sverige knappt säger käft förrän den 1a maj, då talas det av starke män och quinnor till höger och vänster. 2a maj är allt glömt.

I alla fall.
Vårt parti tar initiativ till att ge ut fika på stan imrogon. Piratpartiet.
Här skrev jag en lång harrang om integritet, upphovsrätt och politiska åsikter.
Men det hör fan inte hit!

Piratpartiets färg är lila.
Mina naglar är piratlila:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback